Nieuw werkrooster

23 september 2018 - Alfás Del Pi, Spanje

Afgelopen week zijn we weer naar stage geweest. Omdat Iris en ik graag 1 of 2 vaste klassen wilde hebben we Linda maandag gemaild voor een gesprek. Ze gaf aan dat woensdag voor haar het beste uitkwam en ze het leuk vond om een nieuw rooster te maken voor ons. Tijdens ons gesprek woensdag vroeg ze welke leeftijd we in gedachte hadden en wat onze doelen zijn, dus bijvoorbeeld activiteiten uitvoeren of zelfstandig lesgeven. Uit wat ze zei begrepen we dat pas later met dot nieuwe rooster zouden beginnen. Dat zou zijn na de vakantieweek in october. De precieze data wist ze daar nog niet van. Maar donderdag kwam ze ons uit de les halen, toevallig stonden Iris en ik samen in dezelfde klas, en gaf ze ons de nieuwe werkroosters. Daar starten we a.s maandag mee.

Vrijdag zijn we met 5 andere studenten naar het zwembad geweest. ‘S avonds zijn we uit geweest met bijna de hele groep omdat onze huisgenoot Jill jarig was. Zaterdag zijn we naar het strand in Albir geweest.

We zijn benieuwd naar hoe ons nieuwe werkrooster bevalt!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anke Cleven:
    23 september 2018
    Hey Lieke. Veel succes met jullie nieuwe werkrooster! Hopelijk bevalt het. Groetjes!
  2. Johan en Anja:
    27 september 2018
    Hallo Lieke, ga je dan maandag beginnen met zelfstandig les te geven ?