Individueel gesprek met Linda

12 november 2018 - Alfás Del Pi, Spanje

Vorige week was een normale stage week. Er zijn eigenlijk geen bijzondere dingen gebeurd. Dinsdag zijn de ouders van Iris hier aangekomen en hebben we 's avonds met hun gegeten. Het was leuk ze te zien. Iris is nog vaker naar ze toe gegaan en heeft donderdag en vrijdagavond bij ze geslapen.

Donderdag had ik later in de middag een gesprek met Linda. Ze vroeg naar mijn doelen voor de komende tijd en of er nog dingen waren die ik wilde doen. Ik heb afgesproken om bij Pre 2 een activiteit te doen rondom het thema 'familie' en bij Year 1B ga ik een gymles geven. Ook hadden we samen de eindevaluatie doorgenomen om te kijken of ik daar al voldoende aan voldeed. Ze zei dat ze zich daar niet druk om maakte omdat ze vond dat ik het erg goed deed dus dat was heel fijn om te horen.

Vrijdagavond zijn we op stap geweest omdat dat de laatste keer was voor 3 studenten. Zondag is er al iemand vertrokken en de andere twee gaan woensdag.
Zaterdagavond ben ik met andere Iris en kennissen van haar naar een tapasbar geweest in het oude stadsdeel van Benidorm en daarna zijn we ook weer op stap geweest.

1. Anke Cleven:
    12 november 2018
    Zo, alwéér een mooie reactie op je stage Lieke! Fijn te horen. Dan zullen de laatste loodjes niet meer zo zwaar worden voor jou denk ik...We zijn benieuwd hoe het zal gaan met de gymles die je gaat geven :) Beetje spannend, toch? Succes!
  2. Karin van Weert:
    13 november 2018
    Hallo Lieke,
    Knap hoor hoe je het daar allemaal organiseert. Top! En er zijn ook veel gezellige activiteiten. Goed om te horen dat jullie je daar prima vermaken. Mucha suerte in de komende tijd.
    Recuerdos Karin
  3. Johan en Anja:
    18 november 2018
    Hoi Lieke,
    Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat en je vermaakt je prima zo te lezen. Als ik het goed lees gaan er beetje bij beetje al studenten weg. Wat gaat het snel.
    Groetjes, enneh succes met je gymles.