Herfstvakantie

5 november 2018 - Alfás Del Pi, Spanje

Vorige week hadden we herfstvakantie. Helaas was het begin van de week niet zo’n mooi weer. Veel regen, harde wind en kou. Maandag zijn we naar La Marina gegaan, dat is een overdekt winkelcentrum net buiten Benidorm. Dinsdag hebben we aan school gewerkt om de laatste dingetjes af te maken en omdat het de hele dag geregend heeft. Woensdag hebben we een wandeling gemaakt naar de vuurtoren in Albir. Daar had je prachtig uitzicht! En ‘s avonds hebben we Halloween gevierd in Benidorm. Donderdag hebben we niet veel gedaan, gewoon bij iemand gechillt. Vrijdag zijn we naar Alicante geweest. Dat was leuk maar omdat ik me niet lekker voelde zijn we eerder naar huis gegaan. Zaterdag zijn we op stap geweest en zondag was ook weer een rustdag.

Het was fijn om even een weekje vrij te hebben. Nu gaan we weer aan de slag!

1. Anke Cleven:
    6 november 2018
    Fijn, even een weekje herfstvakantie gehad Lieke. Jullie hebben leuke uitstapjes gemaakt!
    En nu weer aan het werk inderdaad :) Maar dat vind je vast niet erg want je gaat graag naar stage, toch?
    Leuk dat de ouders van Iris nu op bezoek zijn. Hopelijk hebben zij net zo'n leuke tijd als wij gehad hebben. Veel plezier in ieder geval! Groetjes,
  2. Oma ria en leo:
    9 november 2018
    Hoi lieke.. we hebben je bericht gelezen jammerdat het niet zo weer was de foto,s van albir zijn heel mooi, trouwens waar je zelf op staat. Je mag er zijn, hier is het ook een frisser 14-15 graden . Hier is het nog zelfde alles rustig. Hè lieke nog een fijn en gezellig weekend ..en een leuke werk week met kinderen...groetjes van oma ria en opa Leo.