Goed op mijn plek hier in Spanje

1 oktober 2018 - Alfás Del Pi, Spanje

Afgelopen week ben ik begonnen met mijn nieuwe werkrooster. Dat beviel erg goed! Het is heel fijn om meer structuur te hebben en meer mee te krijgen van het dagritme. Ik merk ook dat de kinderen me nu veel beter kennen en zich meer op hun gemak voelen bij me.

De ene klas, Pre 2, is de leeftijd van 1 t/m 3 jaar en de andere klas, Year 1B, is de leeftijd van 4 en 5 jaar. Pre 2 heeft veel weg van stage in Nederland bij het kinderdagverblijf. Bij Year 1B help ik vooral met lesgeven en met opdrachten die de kinderen moeten maken.

We hebben ook een leuk weekend achter de rug. Vrijdag gingen we weer naar het zwembad. ‘s Avonds zijn we met 5 uit eten geweest en en daarna zijn we bij iemand een film gaan kijken. Zaterdag zijn we met een grote groep naar het strand in Benidorm geweest en ‘s avonds op stap. Dat was weer erg leuk :) Zondag hebben we een chilldag gehouden.

Ik ben nu bijna een maand hier en vind het echt leuk hier. Stage is super en ik heb gezellige mensen om me heen. Ik kijk uit naar de volgende 3 maanden!

1. Oma Bertha:
    1 oktober 2018
    Super Lieke Zet hem op, hou vol, en veel succes. Groetjes Opa en Oma
  2. Anke Cleven:
    1 oktober 2018
    Zo fijn te lezen dat je werkrooster goed bevalt Lieke! Leuk dat de kinderen zich op hun gemak voelen bij jou. Die ervaring had je ook al bij Cuneradal dus dat doe je goed. Ja, jullie weekenden zijn gezellig horen we :) Ook heel belangrijk natuurlijk. Lekker genieten! Groetjes!
  3. Oma Ria en opa:
    3 oktober 2018
    Lieke, het is leuk om te lezen dat je het zo fijn hebt daar en dat de kinderen zich op zijn gemak voelen bij jou. Dat is een teken dat je leuk overkomt bij de kinderen! Veel succes met je werk. Groetjes van opa en oma en tot de volgende keer!