Positieve feedback!

30 oktober 2018 - Alfás Del Pi, Spanje

Afgelopen week was de laatste week voor 'Autumn half-term'. Beter bekent als herfstvakantie.
Woensdag hadden we een evaluatiegesprek met Laura, van het bemiddelingsbureau, en Linda, onze stagebegeleider. Laura vroeg hoe we het vonden bij Elian's en naar onze taken. Ook vroeg ze of we verschil merkten bij onszelf van hoe we waren toen we begonnen en nu. Ik gaf aan dat ik me heel welkom voel op de school en ik het heel leuk vind. Ik ben er nu meer gewend en ik weet wat ik kan verwachten. Ook weet ik mijn taken en zie ik vaker wat ik kan doen. Linda was bij de leraren van de groepen langs geweest om feedback te vragen.
Het volgende werd gezegd (vertaald):
Lieke, je werd beschreven als zelfverzekerd en behulpzaam. Je kent de dagritmes en routines van de klassen en je ondersteunt de kinderen hiermee. Je gaat netjes om met de kinderen en je begeleidt gedrag goed, vooral bij de jongere kinderen. Je gebruikt je initiatief goed om er op een efficiënte en ondersteunende manier achter te komen wat de kinderen of leraren in de klas nodig hebben.

Ik was heel blij om dit te horen. Na de vakantie gaan ik door met het werkrooster wat ik nu heb. Ook heb ik na de vakantie een individueel gesprek met Linda om doelen te stellen van dingen die ik nog wil leren.

Vrijdag hadden we een Halloweenparty van stage in Altea. Ondanks dat we maar met 5 waren was het heel gezellig.

Deze week gaan we wat stadjes bezoeken. Helaas is het weer hier nu ook minder. Het regent regelmatig en het waait flink. Woensdag is het Halloween en dan gaan we met de hele groep verkleed op stap in Benidorm, donderdag is namelijk iedereen vrij omdat het dan een feestdag is in Spanje.

1. Anke Cleven:
    30 oktober 2018
    Dat is heel positief Lieke, je beoordeling tot nu toe! Heel goed gedaan. We zijn trots op je :)
    Veel plezier in Albir morgen en veel plezier met Halloween in Benidorm.