Rekenles geven en weekend Valencia

7 december 2018 - Alfaz del Pi, Spanje

Vorige week donderdag heb ik rekenles gegeven bij Year 1. Ik mocht zelf bepalen hoe ik de les ging opbouwen. Om het makkelijk te houden heb ik het in dezelfde volgorde gedaan als de lerares altijd doet. Eerst ging ik tot 50 tellen met de kinderen, ook in stappen van 5 en 10. Daarna beschreef ik een figuur en dan moesten ze raden over welk figuur ik het had. Als laatst ging ik uitleggen wat ze moesten gaan maken in hun boek. Na de uitleg gingen de kinderen zelfstandig aan de slag en liepen miss Alison en ik rond om de kinderen te helpen. Ze vond dat het heel goed ging, dat was fijn om te horen. De kinderen luisterden ook goed dus daar wat ik ook heel blij mee.

Afgelopen zondag t/m woensdag zijn we met de hele groep naar Valencia geweest. Ook de studenten uit Alicante en Guadalest waren erbij. Het was echt super gezellig. We hebben veel van de stad gezien. En natuurlijk zijn we ook 2 avonden op stap geweest.

Gisteren heb ik samen met Iris een wandeltocht gemaakt van Albir naar Benidorm. Dat is zo'n 10 km berg op en berg af. Sommige stukken waren pittig maar het was heel gaaf om te doen.

Na deze week moet ik nog 2 weken stage lopen en dan zit het er alweer op. Het aftellen is begonnen :)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anke Cleven:
    9 december 2018
    Toch knap hoor, een rekenles geven aan de kinderen. En dat in het Engels!
    Leuke foto's van Valencia en van de wandeltocht. Ja, nog 2 weken Lieke en dan kom je weer naar huis!
    De laatste loodjes...Veel succes en plezier nog de komende weken.
  2. Oma Ria en opa:
    23 december 2018
    Halo Lieke je stage zit er op. win Vinden het fijn dat je er Mooie ervaringen hebt op gedaan. Zo wel op he werk en op je uitjes. we verheugen one op het weerzien bij je thuiskomst Oma en opa wensen u en iris een goede Reis Terug En tot eerste kerstdag bij je thuis . Totziens