Korte stage week

14 oktober 2018 - Alfás Del Pi, Spanje

Dit was een relaxte stage week voor ons. We hebben maar 3 dagen gewerkt. Dinsdag waren we namelijk ook vrij vanwege een feestdag hier. Toen zijn we naar Altea geweest en hebben we daar het een en ander bezocht.

Het weekend was vooral heel leuk. Zaterdag hadden we namelijk een jeepsafari. Naast onze groep waren de groepen uit Alicante en Guadamar er ook. Dus we waren met 36 in totaal. We waren met 6 jeeps waarvan er 2 werden bestuurt door meisjes uit onze groep. Eerst reden we een stukje over de openbare weg maar al snel gingen we via zand en kiezel wegen. Op die wegen mochten we de gordel afdoen en gaan staan in de jeep. Dat was erg leuk. Tijdens het rijden kwamen langs mooie natuur en onze eerste stop was bij een uitkijkpunt. Daarna reden we door naar een berg waar we de jeeps parkeerde en het laatste stuk gingen lopen. Dat was zwaar maar zeker de moeite waard. Daar aangekomen kon je kiezen of je nog hoger wilde of dat je bleef wachten. Ik ben mee naar boven gegaan en het uizicht daar was echt geweldig. Het was op 1100 meter hoogte. Terug beneden bij de jeeps reden we verder naar het laatste punt: de watervallen. Daar hebben we gezwommen, nogal koud maar wel fijn na een eind lopen op de berg.

Ik heb foto’s toegevoegd van de uitzichten en de safari.

Komende week komen papa, mama en Imke langs. Ik vind ‘t echt fijn om ze weer te kunnen zien!