Bezoek uit Nederland

22 oktober 2018 - Alfás Del Pi, Spanje

Afgelopen week waren papa, mama en Imke op bezoek. Ze zaten in een appartement in een dorp naast ons. Het was heel fijn ze weer te zien. Helaas moest ik overdag gewoon naar stage maar 's avonds ging ik wel vaak naar ze toe. Dan gingen we uit eten. Vrijdag zijn we naar het balkon in Benidorm geweest. Daar heb je een mooi uitzicht over Benidorm en de zee.

Zaterdag is Imke met ons mee op stap geweest in Benidorm. Dat was heel gezellig en vond het ook erg leuk.

Na deze week hebben we een week vrij. Dan willen we graag wat dorpen in de omgeving gaan bezoeken. En misschien dat we ook naar Valencia gaan.

1. Anke Cleven:
    22 oktober 2018
    We hebben het érg leuk en gezellig gehad bij jou in Spanje Lieke! Heel fijn om jou weer 's gezien te hebben. Nu weten we hoe en waar je woont en waar je op stap gaat in Benidorm :) De omgeving hebben we verkend en hebben veel gezien en lekker gegeten. Heel leuk dat Iris ook een paar keer mee geweest is met ons! En, ook niet onbelangrijk, we hadden lekker weer! Veel zon.
    Kortom, we hebben genoten!
  2. Ogger.nl:
    25 oktober 2018
    Halo lieke. Fijn voor je dat ma en pa en Imke langs gekomen zijn en ze hebben genoten van een van je en het mooie land en de omgeving.we hebben de foto,s gezien prachtig . 14 Oktober.zijn we naar de marathon gegaan om mama,s aan te moedigen.knap zeg 21 km in 2 en 15 min.ln die hitte 25 graden.veel plezier komende week en het voetbal Messi ,,groeten oma ria en opa.